P H O T O S - MAY/JUNE

31.7.17

 Minęło trochę czasu od kiedy wrzuciłam tutaj cokolwiek, ale mam motywacje bo czekają na mnie gigabajty folderów z wyjazdów i już nie mogę doczekać się na uporządkowanie ich i podzielenie się z Wami ciekawymi miejscami, które odwiedziłam.
 Przede mną Woodstock, tym razem pierwszy raz jedziemy dzień wcześniej czyli już w środę! Pogoda w tym roku ma dopisać, ale po zeszłorocznym rozkładaniu namiotu w strugach deszczu przy 12 stopniach i wietrze przeżyję wszystko! Ciekawa jestem jak sprawdzi się nowy namiot i czy będę potrafiła spakować się w mniej toreb niż w poprzednich latach, bo jednak zabieranie 3/4 domu ze sobą pod namiot nie jest najmądrzejszym pomysłem. Już nie mogę się doczekać spotkań ze znajomymi i kompletnego oderwania codziennych spraw. Kto wie, może uda mi się nawet trochę odpocząć po dwóch intensywnych tygodniach? O ile pozwoli mi na to bateria, będę wrzucać foty i filmy na instastories, więc zapraszam do oglądania już od środy!
Trzymajcie kciuki żeby nie złamał mi się żaden ząb jak w piątek i żebym nie wylądowała w szpitalu jak w Park Aventura parę dni temu i na zeszłorocznym Woodstocku (wiem jak się bawić:P).

Poniżej parę fot jeszcze z maja/czerwca z telefonu tak dla rzucenia na coś okiem :)

Ps. Zmieniłam szablon i jeszcze nie wszystko jest podlinkowane, więc proszę o wyrozumiałość!
 Aerosmith - Tauron Arena

 Szczecin - Marina
 Warszawa
 Ozzy <3

 Kraków - zajebisty apartament z Airbnb
 (lewe zdjęcie) Moaburger - Kraków

 Berlin


You Might Also Like

1 comments

  1. Ale super! U nas w Barcelonie też grał Aerosmith- nawet słychać było z tarasu, jednak ze względu na małe dziecko nie mogłam uczestniczyć w tym koncercie!

    OdpowiedzUsuń