S E R I A L E

by - 17.11.16


SERIALE, to coś co ostatnio mocno zaprząta mi głowę.
Po przekonaniu się do Netflix  (polecam wypróbować przynajmniej darmowy miesiąc) przepadłam. 
Nigdy nie byłam wielką, a przede wszystkim wierną fanką seriali. Wolę oglądać filmy dokumentalne i reality show (tak, wiem). W ciągu swojego życia obejrzałam od deski do deski może z 5 seriali i na tym koniec... aż do tej pory!

Z czystym sumieniem polecam Wam trzy pozycje znajdujące się poniżej.
Nie chce wyrabiać Wam na ich temat zdania, więc nie będę pisać o ich wadach i zaletach, bo sama czytając jakieś polecenia na blogach nienawidzę kiedy ktoś kształtuje moją opinię przed poznaniem filmu/serialu. A może jednak trochę...?

Napiszę tylko, że na początku dziwnie ogląda się Ben'a Mckenzie w roli detektywa w GOTHAM po roli Ryana w The O.C, które oglądałam 10 lat temu. Gra aktorska jest na prawdę na wysokim poziomie a klimat Batmana po prostu kocham. Pamiętam jakie miałam ciary po obejrzeniu Mrocznego Rycerza 8 lat temu. 



http://www.dccomics.com/blog/2014/08/08/win-a-trip-to-the-gotham-premiere-party


Stranger Things także mroczny, z zajebistą muzyką i fantastyką w tle.
Długo nie mogłam się przekonać do tego serialu tak jak i do Gotham, ale w końcu się udało, chociaż nie było łatwo... Po obejrzeniu pierwszego odcinka do następnego nie wróciłam szybko, ale kiedy już to zrobiłam cały sezon przeleciał dosłownie w ciągu kilku chwil. Dzieciaki grają imponująco jak na swój wiek, a przy niektórych scenach na prawdę zachodziłam w głowę się jak one to robią! 
Niestety na następny sezon trzeba poczekać jeszcze parę miesięcy, więc oglądajcie najlepiej po jednym odcinku na miesiąc, bo jest ich tylko 8 :(

http://www.antyradio.pl/Film/Seriale/Co-Stranger-Things-zaoferuje-w-2-sezonie-10030

Na temat COSMOS mogę napisać tylko KOSMOS! Ujęcia w tym miniserialu są tak piękne, że mam ochotę wydrukować je sobie na fototapetę. Najważniejsza jednak jest tam wiedza, która już po pierwszej minucie powoduje, że Twoja głowa wybucha i czujesz się mały jak ameba. 
Mieszkamy na pięknej planecie, patrząc do góry w magiczne niebo większość ludzi nie jest świadoma co ich otacza i jakie tajemnice kryje przed nami przestrzeń kosmiczna a jest to po prostu fascynujące. Każdy odcinek ma jakiś temat przewodni a akcja rozwija się w nich w bardzo szybkim tempie na wszystkie strony świata.
Neil deGrasse Tyson - astrofizyk, który prowadzi nas swoim ciepłym i spokojnym głosem przez całą podróż jest najlepszym gospodarzem jaki mógł mieć tego typu dokument. Z całego serca polecam obejrzeć, ja oszalałam na jego punkcie!

http://postmv.com/portfolio/items/cosmos-a-spacetime-odyssey-2014/


Mam nadzieję, że za bardzo nie poleciało spamem, ale są to świetne produkcje, które w świetnej jakości i kompletnie na legalu można obejrzeć na Netflix, więc do dzieła!

You May Also Like

0 comments

Flickr Images

Like us on Facebook

About Me