VEGAN FEST/BERLIN/WOODSTOCK

by - 9.8.16

ALOHA!

"Weganie przestaną być uważani za oszołomów jeżeli przestaną pierdolić głupoty"


Witam wszystkich tym pięknym cytatem, który usłyszałam w jakimś filmiku i od razu zachwycił mnie w swojej prostocie (a może dlatego, że jest tam przekleństwo?:)
Spokojnie, nie będzie tylko o weganach i tym podobnych rzeczach :) Będzie post "śmieciowy" - zrzuty linków, programów i być może jakiś przemyśleń.


Jeżeli ktoś z Was będzie akurat w Berlinie w dniach 19-21 sierpnia, polecam udać się na letni festiwal wegański na Alexanderplatz. Rok temu trafiłam na niego przez kompletny przypadek i najlepsze z tego wszystkiego jest to, że.... niczego tam nie zjadłam! Gdybym miała pojęcie, że na swojej drodze spotkam takie miejsce to nie jadłabym na miesiąc przed. Oczy same się cieszyły na ten widok!


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Veganes Sommerfest Berlin (@veganes_sommerfest_berlin)


Teraz z innej beczki. Oglądając materiał z koncertu Bring Me The Horizon  byłam autentycznie w szoku. 
Woodstock kocham, to wiedzą wszyscy. Jednak dalej nie mogę nadziwić się organizacji jaka panuje na tym festiwalu. Zobaczcie jak przy paruset tysiącach (!!) ludzi ogarnia się niebezpieczne sytuacje. Ja niestety nie mogłam być pod samą sceną, jednak byłam na tyle blisko, że widziałam zespół i co prawda było dość ciasno jak na warunki woodstockowe, ale to nie to samo co od samą sceną:( Brawa dla organizatorów raz jeszcze i przede wszystkim dla pokojowego patrolu. Ci ludzie są wolontariuszami (!) i zawsze są uśmiechnięci i zajebiście nastawieni do publiczności. BRAWO!






Nie miałam jeszcze czasu uporządkować zdjęć, więc nic nie wrzucam, ale jest to mój sierpniowy cel, który muszę odhaczyć, dlatego trzymajcie kciuki, może coś niedługo wrzucę :)
 

Kiedy miałam jakieś 10/11 lat kazałam(!!) mamie pofarbować moje włosy na rażący niebieski/turkusowy kolor co oczywiście zrobiła. Chyba znowu mam 11 lat :) Robić?






You May Also Like

0 comments

Flickr Images

Like us on Facebook

About Me