IT'S SPRING!

by - 29.3.15

Razem z wiosną przyszła mi duża ochota na kwiaty i zmiany. 
Nic w tym nienormalnego, bo przecież po paru miesiącach zimy każdy z nas cierpi na niedobór kolorów i ciepła. Chcemy coś zmienić w swoim otoczeniu i w samym sobie, zaczynając od mieszkania po, zmianę garderoby i uczesania. Z racji tego, że dzisiaj w Szczecinie jest deszczowo i jak każdemu wiadomo jest niedziela postanowiłam wrzucić tu trochę kolorów i pochwalić się swoimi ostatnimi zdobyczami. Staram się też bawić trochę w ogrodnika, jednak nie mam jeszcze za dużo cierpliwości do hodowania roślinek. Jako motywacje do pielęgnowania swoich nasionek zrobiłam na szybko karteczkę, żeby nie zapomnieć, że może mi wyrosnąć coś ładnego. Brakuje mi jeszcze kolorowych osłonek na doniczki, bo jestem wybredna i nie za bardzo podoba mi się to co można dostać w marketach. Moimi ulubionymi kwiatami od paru miesięcy są zdecydowanie wrzośce. 
Na ostatnim zdjęciu wczorajsza zdobycz - Azalia, podoba mi się nawet bez kwiatów. 





You May Also Like

0 comments

Flickr Images

Like us on Facebook

About Me