W A L K | T H I S | W A Y

5.2.15

Wczoraj odkryłam aplikację Noomwalk, który ma za zadanie liczyć kroki. Tak się akurat złożyło, że po włączeniu jej dzisiaj (aplikacja działa cały czas w tle nie obciążając baterii) dostałam lekkiego zawału, ponieważ nigdy nie zdawałam sobie sprawy jak dużo kroków robi się przy paru małych spacerkach np. do i z pracy czy sklepu. Tylko w dniu dzisiejszym udało mi się zrobić 12 281 kroków. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale zdarzają mi się takie dni w tygodniu, że mam o wiele więcej chodzenia niż w czwartki, dlatego jestem ciekawa jaki będzie mój rekord. 

Zostając już przy temacie spacerów postanowiłam z ciekawości zaznaczyć na Endomondo moje piesze wycieczki. Okazało się, że trasy, które pokonuje są całkiem imponujące jak na zwykły dzień. Przypomniał mi się całkiem długi spacer, który zrobiliśmy będąc w Berlinie w październiku i okazało się, że nieświadomie :) zrobiliśmy prawie 24 km!



Kompletnie nie kojarzę tego dnia z bolącymi nogami i opuchniętymi stopami, więc chyba można powiedzieć, że nie jest jeszcze ze mną tak źle. Ciekawa jestem ile kilometrów zrobiliśmy przy okazji wyjazdu do Warszawy dwa lata temu, gdzie chodziliśmy (z króciutkimi przerwami) 13 godzin. Z tego dnia pamiętam akurat nogi wchodzące w tyłek i stopy, które bolały później przez dobrych parę dni. 

Pozdrawiam z Silent Hill!





You Might Also Like

0 comments