P O M A G A M Y

8.1.15

Odnoszę wrażenie, każdy mój post zaczyna się od słów - "Dawno mnie tu nie było...", ale nie tym razem :P
Korzystając z chwili przerwy od pracy poszperałam trochę w sieci i zirytowała mnie dosyć mocno jedna rzecz. Żyjemy w czasach, w których najbardziej liczą się pieniądze, ciuchy, kosmetyki, rzeczy materialne, powierzchowne a internet dodaję temu wszystkiemu dużego rozpędu. Te wszystkie rzeczy tak na prawdę nie są w życiu najważniejsze!
Dalej nie mogę wyjść z podziwu, dlaczego ludziom tak trudno jest wziąć udział w pomocy np. bezdomnym zwierzętom przez internet, do którego praktycznie każdy ma teraz dostęp. Większe wzięcie będzie miał oczywiście post jakiejś fashionistki, która właśnie pokazuję najnowsze zdobycze upolowane na pięćdziesiątych zakupach w tym tygodniu niż np. to o czym napisałam poniżej.. Cholernie to smutne, ale może ktoś przeczyta i chociaż jedna osoba weźmie udział w niżej wymienionych akcjach.


 W sieci od paru tygodni krążą różne strony, które starają się wyjść na przeciw lenistwu masy  jak PUSTAMISKA.  i ułatwiają pomoc już nawet poprzez kliknięcie.
Nie wiem, może się czepiam a może ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć, dlaczego w czasach w których selfie doczekało się nawet własnej piosenki , tak trudno jest wrzucić własne zdjęcie z trzema podpisami, żeby wspomóc głodne zwierzaki? Chodzi mi konkretnie o akcję KARMIMY PSIAKI - KARMA WRACA, w której wystarczy zrobić zdjęcie nawet samemu zwierzakowi i podpisać je tagami #1selfie1posiłek #karmawraca #karmimypsiaki  Od czasu trwania akcji udało się nakarmić ponad 6 tys. psów. Zostało trochę ponad 2 tys. Udostępnijcie więc stronę znajomym, niech zrobią sobie zdjęcie i wrzucą je z tagami podanymi wyżej na Facebook'a czy Instagram'a. Nic trudnego a każde zdjęcie karmi jednego zwierzaka. 



 Istnieje jeszcze jedna akcja - ŚWIĄTECZNA MISKA, która wymaga tylko udostępnienia wiadomości przekazanej przez kolegę Ozzy'iego na naszej tablicy na Facebook'u. Za każde udostępnienie Virgin Mobile przekazuje 1 zł na potrzebujące zwierzaki. Nic trudnego, więc na co czekacie!? Do roboty! 



You Might Also Like

0 comments