S H A R K S

by - 15.9.14


Osoby, które chociaż trochę mnie znają wiedzą, że kocham rekiny, KOCHAM
To najpiękniejsze stworzenia na świecie (no może oprócz Ozzy'iego). Przed chwilą przeglądając różne strony natknęłam się na zdjęcie poszewki z rekinem i zaczęło się... Zawsze powstrzymywałam się przed wejściem na stronę Descovery Store, żeby przypadkiem nie wejść w zakładkę "Shark Week" i nie zobaczyć tych wszystkich przecudnych rzeczy związanych z rekinami... Napracowałam się trochę nad tym postem, bo wiecie jak to jest... z jednej strony przechodzi się na drugą itd.Sami zobaczcie jakie cuda udało mi się znaleźć w przypływie rekinowej furii. Wspomnę tylko, że urodziny mam na początku stycznia, więc nie krępujcie się, z miłą chęcią przyjmę jakąkolwiek rzecz z zamieszczonych poniżej :)


01 | 02
01 | 02

Jeżeli kiedykolwiek będę miała dziecko, to właśnie w takim kostiumie będzie chodziło do szkoły!

http://shutupandtakemymoney.com/baby-shark-costume/

Teraz moje ulubione!
 Planujemy kupić taki domek Ozzy'iemu, jednak trudno jest dostać większy egzemplarz (nie oszukujmy się, Oz jest kabanem)
Jak już nam się uda to na pewno wrzucę zdjęcia na bloga :)


01 | 02 | 03/04

Na koniec kostium, który też przewidziany jest dla Ozmualda :)



Nie zapomnijcie kliknąć na pustą miskę i pajacyka z prawej strony!

You May Also Like

0 comments

Flickr Images

Like us on Facebook

About Me