Wawawawawawa (vol.I)

22.8.14

Hello! Poniżej zdjęcia z Wawy, na które wpadłam przez przypadek i o których już zapomniałam(!)
Jak zwykle jest wszystko i nic, niestety wybierałam je w pośpiechu, więc wybaczcie jeżeli są nijakie, następnym razem się przyłożę. Jutro wrzucę krótkie opisy, żeby nakreślić mniej więcej co się na nich znajduję :) 
Miłego wieczoru!

widoczki z mojego prywatnego apartamentu na Żoli 


Żoliborz, tutaj czuję się klimat szczecińskiego Pogodna 

targ śniadaniowy, ceny trochę odstraszające, ale jedzenie przepyszne!




"Przychodnia" bardzo pozytywne miejsce, drinki typu "poproszę coś słodkiego i orzeźwiającego", które smakowały lepiej niż powinny, w końcu przekonałam się też do mojito





rainy day




przy okazji spaceru z domu do centrum załapaliśmy się na dzień kręcenia bollywoodzkiego filmu



Biblioteka Uniwerystecka 


niestety nie potrafimy pozować do zdjęć, więc zazwyczaj wszystkie wychodzą tak jak widać





You Might Also Like

0 comments