CELL PHONE PHOTOGRAPHY

by - 13.7.14

Z racji tego, że jest niedziela postanowiłam poszperać trochę w folderach i zrobić porządek w zdjęciach z telefonu sprzed paru/parunastu tygodni (na ochłodę są też z zimy:) Od razu przepraszam za niespójne pisanie i ewentualne błędy, ale mam zniecierpliwienie rąk przez to że wypiłam za dużo herbaty i nie mogę się skupić.

Na fotach jak zwykle gwiazdą jest Ozzy, także zapraszam do oglądania i czytania krótkich opisów!


PRZEBIERANKI OZZY'IEGO


jak widać ładnemu we wszystkim ładnie



FOOD

prawa: dynia z ogródka mamy szykowana na krem (ręce odpadły mi podczas krojenia i obierania:)


Mam bardzo pomysłowego chłopaka (patrz zdjęcie z lewej)


lewa: moje ulubione lizaki Chupa-Chups arbuzowe, które niestety trudno kupić w PL,ale parę miesięcy temu były w Lidlu (wykupiłam chyba wszystkie) / prawa strona - składniki na moja ulubiona pizze autorstwa mojego faceta


lewa: kawałek tortu z panami z Iron Maiden - chłopaki smakują zajebiście dobrze / prawa: idealne śniadanie - mojito (spokojnie z rana bez alko) + donat z biedry


OZZY + FOOD



tutaj chyba nie muszę komentować zdjęć:)


OZZY



lewa: zmęczony po 20-minutowym szczekaniu / prawa: bez komentarza :)





 lewa: nie wierzył mi, że nie chowam jedzenia w wannie i musiał sam sprawdzić / prawa: typowa czynność powtarzana milion razy dziennie




 to zdjęcie jest dosyć dziwne dla osób, które nas nie znają, może się wydawać, że katujemy psa, który musi spać w takich warunkach, ale to on sam zaciągnął swoją kołdrę i się tam położył, bo nie mógł chyba już patrzeć na nas grających w GTA :)


lewa: oparcie kanapy, na którą nie można mu wskakiwać z poduszkami,które niby miały mu utrudnić wskoczenie na nią, ale jak widać nawet Ozzy potrafi, przy czym oczywiście zapadł w tak głęboki sen, że nie zdążył się obudzić, kiedy wróciliśmy do domu / prawa: typowy obraz z rana, kiedy wygodnie rozsiadałam się ze śniadaniem przed TV




MIX














na koniec trochę smutno, bo to ostatnie zdjęcie Freddy'iego jakie zrobiłam przed jego odejściem do psiego świata





You May Also Like

0 comments

Flickr Images

Like us on Facebook

About Me