Happy New Year!

30.12.11

 Jutro rano jedziemy do Świnoujścia ( to już chyba tradycja :) Cieszę się ogromnie, bo w końcu odpocznę po intensywnym miesiącu, w którym miałam mnóstwo roboty... od przeprowadzki po nową pracę. Wyssały one ze mnie trochę życia ale nie narzekam i ogromnie się cieszę z tego co mam! 
 Nigdy chyba tego nie mówiłam/pisałam ale jestem uradowana faktem, że ten rok dobiega końca! Nie zaliczam go do udanych ale wiem, że wszystkie doświadczenia do czegoś w życiu się przydają, więc jestem przekonana, że nadchodzący 2012 rok będzie swego rodzaju odrodzeniem dla mnie i ludzi wokół mnie. 
Wszystkim życzę miło spędzonego i bezpiecznego Sylwka i przede wszystkim szczęścia:)
Dzięki za odwiedziny w tym roku i do zobaczenia w następnym! 
muah:*

 

Zdjęcie sprzed roku:) Mam 'podobne' sprzed parunastu lat na takiej plaży, może kiedyś wrzucę :)

You Might Also Like

2 comments