Books!

by - 28.9.11

Po prawej stronie bloga wstawiłam tabelkę z (jeszcze nie wszystkimi) biografiami, które przeczytałam. Postanowiłam to zrobić, bo często znajomi albo ludzie odwiedzający bloga pytają się o filmy i książki biograficzne, które obejrzałam / przeczytałam, bo sami nie wiedzą za co się wziąć i potrzebują weny. 

To tak na pierwszy ogień polecam książkę "Ja, Ozzy". Rewelacyjnie napisana, wciąga a w niektórych momentach mocno odpycha ale jest na prawdę godna wydania 69 zł (na allegro taniej) i poświęcenia jej chwili czasu.




Sama chętnie obserwuję osoby, które mają podobne zainteresowania i jeżeli ktoś ma jakieś propozycje książkowe/filmowe to śmiało piszcie w komentarzach :) W planach mam kupno książki "Czy jesteś doświadczony? Prawdziwa historia The Jimi Hendrix Experience" i liczę na to, że ktoś w końcu podaruje mi w prezencie "Led Zeppelin. Ilustrowana historia zespołu"!



You May Also Like

2 comments

  1. Ozzy to mój mistrz, jeżeli chodzi o biografie :) Polecam jeszcze "Mówi Ozzy" Harry'ego Shawa (http://merlin.pl/Mowi-Ozzy_Harry-Shaw/browse/product/1,332973.html) i chyba jeszcze nie dostępne po polsku "Trust Me, I'm Doctor Ozzy" (http://www.amazon.com/Trust-Me-Im-Dr-Ozzy/dp/1455503339)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Like us on Facebook

About Me