Incubus, Berlin 17.06.2011 part I

19.6.11

Z racji tego, że dużo osób pyta się o koncert i o zdjęcie z Brandonem postanowiłam opisać krótko co działo się w Berlinie.

Pod Huxley’s Neue Welt  dojechałyśmy z Marą po godzinie 15. Na miejscu stały tylko dwie dziewczyny, więc cieszyłam się, że mamy najlepsze miejsce. Dosłownie po 20 minutach zaraz obok wejścia zaczął powoli wjeżdżać na parking autobus Beat The Street, którym podróżują zespoły co strasznie ucieszyło Marę, która zaczęła wpatrywać się w przyciemnione okna. Po chwili zatrzymał się parę metrów dalej i zobaczyłyśmy perkusistę Incubus’a wysiadającego z busa. W tym momencie Mara odbyła bieg swojego życia, nie patrząc się pod nogi i krzycząc do wszystkich „entschuldigung!!” . Myślę, że sprawdziłaby się 100% w roli zawodowego paprazzo:D  Najlepsze jest to (co widać na pierwszym zdjęciu), że tuż obok ich wejścia do klubu rozstawione były jakieś sklepiki z ciuchami itd. i ludzie kompletnie nie wiedzieli dlaczego tak biegniemy! Mike (gitarzysta) wchodząc po schodach zapytał się jak się mamy co było bardzo miłe:) W momencie, w  którym prawie cały zespół wchodził na górę, odwróciłam się i okazało się, że stoi za nami Brandon:)
 Pierwsze co sobie pomyślałam to to, że jest niski! Tak właśnie działa telewizja, ogłupia ludzi:P  Ładnie się nam przedstawił, podał rękę na powitanie (której Mara później nie chciała myć haha), był bardzo spokojny i okropnie uprzejmy. Tylko my zrobiłyśmy sobie z nim zdjęcia, więc nie było żadnych szaleństw i pośpiechu ale i tak zapomniałam wziąć autograf (przy następnej okazji:)
  Powiem tylko, że chyba w całym swoim życiu nie spotkałam jeszcze tak uprzejmej i spokojnej osoby, od której bije tak pozytywna energia a już na pewno nie faceta:)
  Poszłyśmy z powrotem pod wejście. Ludzie zaczęli schodzić ok. 17. Miałam przygotowaną flagę z paroma podpisami, którą miałam później przekazać chłopakom. Pogoda była przepiękna, więc nic nam nie przeszkadzało a czekałyśmy tak do 20, bo o tej godzinie mieli zacząć wpuszczać ludzi do klubu. 

Reszta w drugiej części, którą pewnie za jakiś czas wstawię, ponieważ mam 2 GB zdjęć i muszę je pomniejszyć i niestety podpisać, bo nienawidzę złodziei:)
Ps. Będą to oczywiście praktycznie same zdjęcia Brandona:P


 (zdjęcia lepiej wyglądają po kliknięciu na nie:)























You Might Also Like

0 comments